Wniosek o nadanie numeru budynku
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o nadanie numeru dla budynku
- Pełnomocnitwo ( jeżeli dotyczy)
- Potwierdzenie opłaty skarbowej za pełnomocnitwo (jeżeli dotyczy)
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy Czajków
pokój nr 3
Czajków 39, 63-524 Czajków
lub poprzez EPUAP, usługę E-Doręczęń
Opłaty:
Usługa jest bezpłatna.
- 17 zł – opłata skarbowa za pełnomocnictwo (opcjonalnie)
Jeśli do urzędu składasz pełnomocnictwo to musisz je opłacić. Nie zapłacisz za pełnomocnictwo udzielone mężowi, żonie, dzieciom, rodzicom, dziadkom, wnukom lub rodzeństwu.
W przypadku opłaty za pełnomocnitwo, prosimy o kierowanie wpłaty na numer konta: 15 9256 0004 0020 2635 2000 0030
Termin i sposób załatwienia:
W przepisach nie ma informacji, po ilu dniach otrzymasz zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego budynku. W praktyce urzędy ustalają numer porządkowy w ciągu 30 dni od złożenia wniosku. Najczęściej jest to termin do 7 dni roboczych.
Podstawa prawna:
Tryb odwoławczy:
Przepisy nie przewidują możliwości odwołania się. Jeżeli wniosek spełnia wszystkie wymagania to urząd nie ma podstaw, aby odmówić ci ustalenia numeru porządkowego. Jeżeli jesteś niezadowolony z działań urzędu to możesz złożyć skargę do sądu administracyjnego. Skargę możesz wnieść dopiero po tym jak wezwiesz na piśmie urząd do usunięcia naruszenia prawa.